Nakupte za 2000Kč a využijte dopravu zdarma!

Reklamační řád

Reklamační řád


1) Záruční doba začíná ode dne převzetí balíku kupujícího. Na nové zboží poskytujeme záruku 24 měsíců. Při případné reklamaci je nutné předem informovat na email: info@heri.cz kam zašlete důvod reklamace a popřípadě i fotodokumentaci která ulehčí celý proces reklamace.

2) Zboží je nutné poslat na adresu Richard Hendl, Nádražní 158, Hronov, 549 31. Balíky zaslané na jinou adresu nebo zaslané na DOBÍRKU nepřebíráme!!!

3) Reklamaci se snažíme vyřídit v nejkratším možném čase a to obvykle do 7 dnů. Při složitějším případu, nejdéle dle zákona do 30 dnů od převzetí balíku.

4) K balíku zašlete písemný dokument ve kterém uvedete důvod reklamace + Vaše jméno a adresa, na kterou byl balíček odesílán při Vaší objednávce. Ulehčí a urychlí se celý proces reklamace.

5) Reklamaci řešíme: Opravou, výměnou, vrácení peněz nebo dle dohody slevou zakoupeného výrobku.

6) Nelze uplatnit reklamaci: 

a) Na dárky, které Prodávající poskytuje Kupujícímu bezplatně v rámci kupní smlouvy na jiné placené Zboží, nelze uplatnit záruku ani odpovědnost za vady nad rámec zákona. V případě odstoupení od kupní smlouvy je Kupující povinen Zboží, které je poskytované jako dárek vrátit v původním stavu Prodávajícímu.

b) Je-li obsahem balení či předmětem koupě spotřební materiál (např. baterie, akumulátor, tisková hlava, lampa projektoru), bývá jeho obvyklá životnost při běžném užívání 6 měsíců, není-li výslovně uvedeno jinak. Právo Kupujícího reklamovat Zboží v zákonné záruční lhůtě tím není dotčeno. Kupující však musí přihlížet ke skutečnosti, že záruka se nevztahuje na opotřebení Zboží nebo jeho dílů způsobené obvyklým užíváním a nelze ji tak zaměňovat s životností.